1010 music
1010music
4all Audio
Ableton
Access
Acme
Adam
Adam Hall
ADMIRA
AIAIAI
Akai
AKG
Alesis
Allen & Heath
Alto
Alto Professional
ALVA
Alvarez
AMPHENOL
Amphion
Analogue Solutions
Antari
Antelope
Apogee
ART
Artesia
Arturia
ASM
AST
Aston
Audient
Audio-Technica
Auralex
Austrian Audio
Avantone Pro
Avid
Behringer
Bespeco
Beyerdynamic
Biema
BIG
Black Lion Audio
Blue Microphones
Bose
Boss
Boston
Bugera
Cambridge Audio
CARLSBRO
Casio
Cerwin-Vega
Clarity
CME
Cordial
CORT
CRITTER & GUITARI
Crown
Cyclone Analogic
DADDARIO
DB Technologies
DBX
Decksaver
Denon
Denon DJ
Denon PRO
Dexibell
DH
Digitech
DJ Tech Tools
DJIT
Doepfer
DPA microphones
DreamWave
Dubreq
DYNACORD
DYNATONE
Dynaudio
Ecosound
Edirol
Electrix
Electro-Harmonix
Electro-Voice
Elektron
ELTA Music
Epiphone
Erica Synths
ESI
ESIO
ESP
Eve Audio
Event
Expressive E
Fatar-Studiologic
FBT
Fender
FL STUDIO
FLOYD ROSE
Fluid Audio
Focal
Focusrite
ForAll Audio
Fostex
FRANCISCO DOMINGO
Free Color
Funktion-One
FZONE
Gator
Gator Cases
Gator Frameworks
Gemini
Genelec
Geni
GermanMAESTRO
Gibson
Glorious
Grado
Gravity
HEDD
Hercules
HH Electronics
Hidden Element - Comparisons
Hosa
Hotone Audio
Ibanez
Ibiza
Icon
IK Multimedia
Image Line
Infrasonic
Innobender
Innofader
Ion
Ion Audio
IsoAcoustics
Jammate
Jarre Technologies
JBL
K&M
Kali Audio
Kawai
KB Cover
Keith McMillen
Kemper
KLARK TEKNIK
Klotz
Koollight
Korg
Kosko
KRK
Kurzweil
Lava
LD Systems
Lewitt
Lexicon
Light Sky
Lightech
Line6
LIVID
Los Cabos
LTC
LTS
LUCIDA
M-Audio
Mackie
MAG-LEV Audio
Magma
Make Noise
Make Noise LxD
Maker Hart
Manikin
Marantz PRO
Marshall
Marshall Electronics
Martin audio
Maximum
Maximum Acoustics
MAXTONE
MeeBlip
Midas
Mipro
Mixars
Modal Electronics
MODE MACHINES
Monkey Banana
Mono
Moog
Motu
Music
MXR
Nanuk
Native Instruments
Nektar
Neumann
Neutrik
Nonlinear Labs
Nord
Nord (Clavia)
Novation
Nowsonic
NuForce
Numark
On-Stage Stands
OPTOMA
Ortofon
OTO Machines
Park Audio
PARKSONS
Pearl River
Pepperdecks
Phase
Phonic
Pioneer
Pioneer DJ
PLAYdifferently
Polyend
Premier
Presonus
Pro Lux
Pro-Ject
Prodipe
PRODJ
PRODJ AUDIO
PRODJ PRO AUDIO
PRODJ SUPPORT
PRODJ x Tom Winford
Proel
QSC
QUIK LOK
RØDE Warranty
Radial
RAIDEN
Rane
RCF
REAN by Neutrik
Rega
Reloop
Replay
Resident Audio
RGB
RME
RockBag
ROCKBOARD
RockCable
Rockcase
Rockdale
ROCKSTAND
Rode
Rohema
Roland
Roli
Roomy Studio
Rycote
Sabian
Samson
Sanyo
Schulz Kabel
sE Electronics
Sennheiser
Sequential
Sequential (Dave Smith Instruments)
Sequenz
Serato
Shure
SKV
Skyrose
Slipmat UA
SM Pro Audio
Smithson Martin
SMPro Audio
Sol Republic
SOMA
SOMMER CABLE
Sonarworks
Sonicware
Sontronics
Sony Pro
Soundbrenner
Soundcraft
Soundking
SSL
Stagg
Steinberg
Studio Electronics
Studio Evolution
Studiologic
Subwoofer
SUPERLUX
t.c.electronic
Tannoy
Tascam
Tasker
Taylor
TC Electronic
TC-Helicon
TEAC
Technics
Teenage Engineering
Telefunken
Thorens
THUD RUMBLE
Thunderplugs
Townsend Labs
Tyma
UDG
UDO
Universal Audio
Universal Effects
Urbanears
V-Moda
Vermona
Vestax
Vicoustic
Violet
Wacom
Waldorf
Warm Audio
Weinas
X‑STAR
Yamaha
Zoom
Чистозвук
Оплата / доставка Контакти Кредит Новини Гарантія Акції
Інтернет
магазин
10:00-19:00
(067) 545-06-00Пн-Сб. Нд.
Київ10:00-20:00 Пн-Сб. Нд. вул. Воздвиженська 22(067) 571-94-31
Харків10:00-19:00 Пн-Сб. Нд. пер. Кравцова, 19 (067) 575-17-81
Одеса10:00-19:00 Пн-Сб. Нд. вул. Ланжеронівська, 26(067) 579 13 09

Студійні мікрофони

Як вибрати студійний мікрофон. Загальні рекомендації

   Вибір студійного мікрофона - завдання не з легких. Особливо, якщо ви звукорежисер-початківець і від різноманіття дивних характеристик у вас вже смикається око. Без паніки. Ми підкажемо, як підібрати підходящий варіант.

Принцип вибору моделі

   Насамперед, давайте визначимося, що ж таке цей горезвісний «студійник». Якщо говорити узагальнено - це виріб широкого спектру застосування, який підійде для запису і озвучування голосів і інструментів. Приклад такої універсальної робочої конячки - легендарний Neumann U47 (вже не випускається, тож орієнтуйтеся на сучасні аналоги).

   За великим рахунком, вибір відповідного студійника - справа суб'єктивна. Тут все залежить від того, яке звучання вам особисто більше подобається. Але головне правило - підбирати модель під певні завдання. Якщо потрібно записувати рок виконавців - це один варіант, а якщо необхідно озвучувати фільми - інший.

   Ідеальний метод підбору:

- слухаєте різні моделі на студії;

- працюєте з ними якийсь час;

- дивитесь, як вони «лягають» в мікс;

- вирішуєте, чи підходить вам конкретний виріб чи ні.

   Але будемо реалістами. У більшості випадків максимум, що можуть собі дозволити початківці звукорежисери, це подивитися порівняння різних мікрофонів на YouTube. Тут вам допоможе пошук референсного звучання. Наприклад, стоїть завдання записати джазовий колектив. Ви підбираєте виконавців зі схожим звучанням, відповідним набором інструментів, тембром вокалу і шукаєте в мережі інформацію, на якому обладнанні зроблено запис. Це не так складно, як здається на перший погляд. Виробники на сайтах часто вказують інформацію про те, які зірки використовують їх вироби. А професійні студії викладають приклади робіт, описуючи задіяну апаратуру.

Как выбрать студийный микрофон

 

   Так склалося за роки розвитку музичної індустрії, що слухачі звикли до певного звучання в певних стилях. Тому при створенні композицій музиканти і саунд-продюсери часто орієнтуються на еталонне звучання в своєму жанрі. Завдання звукорежисера - домогтися потрібного звуку.

   Важливий момент: вибирайте мікрофон відразу в зв'язці з підсилювачем. Як вибрати підсилювач - тема окремої статті. Зараз же відзначимо, що найпростіший варіант - підібрати рівні за вартістю вироби. Тобто вартість підсилювача повинна бути порівнянна з вартістю мікрофона.

   Також важливо відзначити: ціна не грає вирішальної ролі при виборі. Ви купуєте ту модель, на яку вистачає грошей. Є 10000 $ - відмінно - беріть Telefunken U47. Є 1000 $ - прекрасно - купуйте Warm Audio WA47. Обидва вони хороші і є аналогами Neumann U47.

   У будь-якому ціновому сегменті ви знайдете підходящий варіант. Головне вирішити: для яких цілей ви купуєте виріб, які характеристики він повинен мати. Про останній пункт давайте поговоримо докладніше.

Характеристики мікрофонів

Конструкція

   Залежно від того, як мікрофони перетворять звукові коливання в електричний сигнал, їх ділять на три типи:

- Динамічні. В основі конструкції капсуля - циліндрична котушка з мідного дроту, прикріплена до мембрани. Звукові хвилі впливають на мембрану, котушка зміщується і генерує електричний сигнал.

Популярні варіанти: Shure SM57/BETA 57, Shure SM58/BETA 58, Sennheiser MD 421.

- Стрічкові. Замість циліндричної котушки використовується металізована стрічка. Принцип перетворення схожий з динамічними моделями.

Популярні варіанти: Royer R-121, Coles 4038, RODE NTR.

- Конденсаторні. Капсуль включає задню металеву пластину і передню м'яку мембрану, між якими утворюється електростатичне силове поле. Під впливом звукових хвиль мембрана зміщується, заряди перерозподіляються і вихідна напруга змінюється.

Популярні варіанти: Neumann U 87, Neumann TLM 103, Telefunken C12, RODE NT1.

   Конденсаторним моделям необхідно фантомне живлення, динамічним воно не потрібно. А стрічковий просто загине, якщо по необережності підключити до нього «фантомку» (бувають винятки, наприклад RODE NTR).

   При цьому стрічковики вимагають дбайливого ставлення, оскільки з усіх трьох типів найкрихкіші. Тому вони не підходять, в більшості своїй, для запису гучних інструментів. Те ж стосується і конденсаторних моделей. А ось динамічні мають більш міцну конструкцію, спокійно перенесуть навіть випадкові удари або падіння.

Как выбрать студийный микрофон

Діаграма спрямованості

   Ця характеристика відповідає за те, як мікрофон знімає звук, що надходить з різних сторін.

   Всі моделі можна розділити на три великі групи:

- Однонаправлені

- Двонаправлені

- Всенаправлені

   1. Однонаправлені

   Такі вироби чутливі до звуку, що йде з фронтальної сторони, але гірше вловлюють його з боків і з тилу. Вони менш чутливі до шумів, акустики приміщення. Ідеально підходять для запису і озвучування вокалу, а також будь-яких інструментів.

   Однонаправлені моделі діляться на три групи:

- Кардіоїда - найпоширеніший тип спрямованості. Має широкий кут захоплення звуку у фронтальній області. Практично не вловлює звук з тильного боку. Наприклад, Shure SM58.

- Суперкардіоіда - знімає звук більш цілеспрямовано. Кут охоплення у фронтальній зоні звужується, але з'являється чутливість з тильного боку. Захоплює менше призвуків і відображень в порівнянні з кардіоїд. Наприклад, Shure BETA 58.

- Гіперкардіоїда - найбільш спрямований варіант з представленої групи. Фронтальний кут ще більш звужений, за рахунок чого сторонні шуми майже не знімаються. Правда, збільшується чутливість з тилу. Враховуйте це при розміщенні вироби щодо джерел звуку. Наприклад, Shure KSM9HS

   2. Двонаправлені

   Це вироби з спрямованістю «вісімка». При такій діаграмі моделі однаково чітко знімають звуки, що приходять з фронтальної і тильної сторін. Ідеальний варіант для запису дуетів, беквокалів. Наприклад, RODE NTR.

   3. Всенаправлені - омні

   Мікрофони з такою діаграмою спрямованості чутливі до звуків, що приходять з усіх напрямків. Вони звучать об'ємно, відмінно передають реверберацію. Незамінні, якщо потрібно зняти акустику приміщення. Наприклад, Neumann KM 183.

   Окремо відзначимо моделі з перемикаємою діаграмою спрямованості. Як правило, це конденсаторні вироби, оснащені двома капсюлями. У них діаграма перемикається, наприклад, з кардіоїди на вісімку або омні - AKG C414.

Как выбрать студийный микрофон

Кількість каналів

   Вам необхідно вирішити, як ви хочете записувати звук: моно, стерео, 5.1 або інші варіанти.

   Наприклад, для запису і озвучування інструментів в стерео знадобиться стереопара - два вироби, які ідеально підходять під характеристики одне одного. Популярні варіанти: два RODE NT5, пара Neumann KM 184 або Neumann TLM 103.

   Існують стереомікрофони, в яких капсулі розташовуються паралельно - RODE NT4; або один над іншим - Avantone CK-40.

   Запис звуку у форматі 5.1, 7.1, 9.1 використовується в кінематографі. Наприклад, якщо потрібно зняти шум вулиці.

Характер звучання

   І ось ми підібралися до тонких матерій.

   Різні моделі звучать по-різному. Якісь передають звук без додаткового забарвлення. А якісь «фарбують» звучання, додають йому теплоти або гостроти. Наприклад, RODE NT1 і RODE NT1-А виглядають схоже, за ціною практично не відрізняються, але перший не прикрашає сигнал, а другий навпаки - сильно фарбує його.

   Тут вибір за вами - до якого характеру звучання ви прагнете.

Які характеристики впливають на забарвлення звуку

   1. Амплітудно-частотна характеристика (АЧХ)

   Цей параметр представлений у вигляді графіка, на якому показана залежність його чутливості від частоти.

   Якщо потрібен натуральний звук - беріть модель з наближеною до лінійної АЧХ. Якщо пофарбований - придивіться до виробів з «нелінійної» АЧХ, у якій є підйоми і спади на певних частотах. Наприклад, для запису малого барабана відмінно підходить Shure SM57 зі спадом нижче 120 Гц, рівною ділянкою на 150-250 Гц і підйомом на верхньому діапазоні середніх частот.

Как выбрать студийный микрофон

   2. Величина діафрагми

    Вироби з маленькою діафрагмою, наприклад RODE NT5, дають звук більш натуральний з природною атакою. Велика діафрагма, наприклад RODE NT1, робить звучання «теплим», приємним.

   3. Конструкція конденсаторних моделей

   Студійники бувають:

- Безтрансформаторні - зазвичай звучать більш натурально.

- Трансформаторні - змінюють звук, додаючи характерні гармоніки трансформатора, зазвичай в високочастотному спектрі.

- Лампові - надають лампову теплоту звучання. Суб'єктивно сприймаються як більш натуральні, природні.

   Наприклад, якщо потрібно записати звук «як він є», підійде безтрансформаторний Neumann TLM 103. Конфігурація з таким же капсулем, але з трансформатором - Neumann U 87. Такий ж виріб, але з трансформатором і лампою - Neumann U 67. Всі три моделі звучать відмінно, але мають свої «фарби». Тому між ними вибирають той, який більше підходить для конкретних творчих завдань.

   Послухайте, як звучать різні мікрофони одного виробника, і ви зрозумієте наскільки відрізняються моделі.

На що ще звернути увагу при виборі

   Як ми вже визначили, для різних творчих завдань потрібні вироби з певними характеристиками.

   1. Озвучка фільмів, аудіокниг, подкастів

     - Чи не спотворюють звук.

     - Передають голос максимально детально.

     - Чи мають гарне співвідношення сигнал/шум (не менше 80 дБ).

   2. Гучні муз. інструменти (гітарні комбіки, ударні)

     - Витримують великий звуковий тиск.

   3. Акустичні інструменти

     - Чи мають високу чутливість.

     - Детальні. Добре передають транзіенти.

   4. Вокал

     - Додають голосу особливу фарбу.

     - Передають особливості голосу.

   Але головне при виборі мікрофона для запису і озвучування будь-яких інструментів та вокалу, щоб всі вони зайняли своє місце в майбутньому міксі. Тому чітко визначайте завдання, шукайте модель під конкретні цілі.

Підведемо підсумок

   Наприкінці давайте структуруємо наведену інформацію, визначимо, які моделі підходять для різних інструментів.

Бочка + бас (бас-гітара, контрабас, ін. низькочастотні інструменти)

Динамічний студійник середньої чутливості з кардіоїдною діаграмою спрямованості.

AKG D112, Shure BETA 52A, AUDIX D6, Sennheiser E 602 і Sennheiser E 902.

Робочий барабан

Shure 57 SM/BETA, Sennheiser MD 421.

Хай-хет і оверхед

Пара конденсаторних виробів з великою діафрагмою. Neumann U 87 або AKG C414.

Пара з маленькою діафрагмою. Neumann KM 184 або RODE NT5.

Барабани в джазовому стилі

Конденсаторні моделі з маленькою діафрагмою. Neumann KM 184, Rode NT5.

Стрічковий Royer R-121.

Електрогітара

Динамічну кардіоіду можна поставити впритул до динаміка. Shure SM57, Shure BETA 57, Sennheiser MD 421, Sennheiser E 906.

Конденсаторний студійник краще розташувати трохи далі, щоб звук не «замикав». Neumann U 87, AKG C414.

Вокал

Високочутлива конденсаторна кардіоіда або суперкардіоіда з великою діафрагмою - кращий вибір.

Neumann TLM 103, Neumann U 87, Telefunken U 47, RODE NT1-А, RODE NTK.

Голос в кіно

Neumann TLM 103, Neumann U 87, Rode NT1.

Акустична гітара

Прекрасно підійде конденсаторний студійник з маленькою діафрагмою.

Shure SM81, Neumann KM 184, стереомикрофон Rode NT4.

Фортепіано

Найчастіше звук знімається стереопарою. Підійдуть дві конденсаторні моделі з великою діафрагмою - Neumann U 87; стрічкові - RODE NTR або Coles 4038.

Духові інструменти

Найкращий вибір - стрічковик. Royer R-121, Coles 4038.

Також підійде будь-яка реінкарнація лампового Neumann U 47.

 

Ці рекомендації - не аксіома. Експериментуйте зі звучанням, пробуйте різні варіанти.

   Важливо: перед покупкою обов'язково послухайте, як звучить обрана модель. Краще випробувати виріб безпосередньо на своїй студії. Якщо немає такої можливості, хоча б подивіться відеоролики на YouTube.

   І пам'ятайте - вибір відповідного студійника не дасть 100% гарантії, що ви коректно знімете звук. Важливу роль в озвучуванні інструментів грає акустика приміщення, а також правильне розміщення мікрофона щодо джерела звуку. Тож вдосконалюйте свої навички в звукорежисурі, а ми допоможемо вам підібрати відповідні аксесуари для роботи.

 

Sontronics STC-20 Pack Sontronics STC-20 Pack 6657 грн6463 грн Хіт продажу 1

Это универсальный микрофонный набор, позволяющий добиться того же качества записи, которое вы ожидаете услышать в профессиональной студии, даже для тех музыкантов со скромным бюджетом. С фиксированным кардиоидным рисунком микрофон даст впечатляющие результаты на широком спектре источников.

Neumann TLM 103 Neumann TLM 103 37484 грн35342 грн Хіт продажу 2

✔Бестрансформаторный микрофон ✔Максимальное звуковое давление 138 дБ ✔Большая кардиоида ✔Собственный шум 7 дБ ✔Частотный диапазон 20 Гц-20 кГц

Aston Origin Aston Origin 9212 грн8773 грн Хіт продажу 3
Antelope Edge Solo Antelope Edge Solo 25526 грн24310 грн
Aston Stealth Aston Stealth 11348 грн10808 грн
Sontronics ORPHEUS Sontronics ORPHEUS 14701 грн14272 грн

Главные особенности этого универсального микрофона это мульти-паттерновая направленность и уникальная конструкция. Его низкий уровень собственных шумов и точность записи позволяют вам записывать все подробности звучания инструмента или голоса без необходимости редактирования результата.

Sontronics ARIA Sontronics ARIA 33452 грн32478 грн
Shure MV7 Shure MV7 9831 грн9363 грн

✔USB-динамический микрофон, специально разработанный для подкастинга и создания контента ✔Выходы USB и XLR позволяют записывать в аналоговом или цифровом формате ✔Встроенный DSP позволяет формировать звук который вам нужен

Aston Spirit Aston Spirit 13543 грн12898 грн
Shure MV7 Silver Shure MV7 Silver 8952 грн8526 грн

✔Выходы USB и XLR позволяют записывать в аналоговом или цифровом формате ✔USB-динамический микрофон, специально разработанный для подкастинга и создания контента ✔Встроенный DSP позволяет формировать звук который вам нужен

Icon Apollo Icon Apollo 8491 грн8087 грн

✔Внешнее фантомное питание 36-52 В ✔Прочная стойка и деревянный транспортный кейс в комплекте ✔Сверхпрочная конструкция ✔Датчик градиента давления с амортизированной капсулой

Icon C1 Icon C1 2136 грн2034 грн

✔Большой конденсаторный микрофон с диафрагмой 25 мм ✔Прочный корпус ✔Фантомное питание 5 В ✔Для UPod Live, UPod Pro, UPod Nano, LivePod Plus

Icon M1 Icon M1 1888 грн1798 грн

✔Внешнее фантомное питание 36-52 В ✔Прочная стойка и алюминиевый транспортировочный кейс в комплекте ✔Сверхпрочная конструкция с литым под давлением металлическим корпусом ✔Высококачественные компоненты сборки

Icon M4 Icon M4 2659 грн2532 грн

✔Большой конденсаторный микрофон с диафрагмой 25 мм ✔Кардиоидная диаграмма направленности ✔Фантомное питание 5 В или 48 В для работы ✔Крепление для тяжелых условий эксплуатации ✔Деревянный транспортный чемодан

Icon M5 Icon M5 3345 грн3186 грн

✔Профессиональный конденсаторный микрофон ✔Датчик градиента давления с ударной капсулой ✔Внешнее фантомное питание 36-52 В ✔Сверхпрочная конструкция

Sontronics MERCURY Sontronics MERCURY 43026 грн41772 грн

Главные особенности этого лампового микрофона это функция изменения полярности и невероятная универсальность. В производстве этого устройства использовались только самые лучшие компоненты и лампа ECC81/12AT7. Он отлично подходит для записи различных инструментов, вокала, речи и комнат.

Sontronics SIGMA 2 Sontronics SIGMA 2 23878 грн23183 грн

Ленточный микрофон с фантомным питанием, с гладким, шелковистым винтажным характером ленты. Он идеально подходит для вокала и сольных инструментов, с превосходной детализацией и четкостью. Модель отличается сверхнизким уровнем шума, высокой чувствительностью и полярным рисунком в виде восьмерки.

Sontronics APOLLO 2 Sontronics APOLLO 2 65290 грн63388 грн
Neumann TLM 103 D Neumann TLM 103 D 42902 грн40450 грн
Rode NT1 KIT Rode NT1 KIT 9496 грн9044 грн

Революционно новый Rode NT1 KIT с 1″ диафрагмой конденсаторный микрофон!

Aston Origin Black Bundle Aston Origin Black Bundle 11204 грн10670 грн
© 2005-2021 Компанія "PRODJ".
Інтернет
магазин
10:00-19:00
(067) 545-06-00Пн-Сб. Нд.
Київ10:00-20:00 Пн-Сб. Нд. вул. Воздвиженська 22(067) 571-94-31
Харків10:00-19:00 Пн-Сб. Нд. пер. Кравцова, 19 (067) 575-17-81
Одеса10:00-19:00 Пн-Сб. Нд. вул. Ланжеронівська, 26(067) 579 13 09
В центрі Харкова, Київа, Одеси з найбільшим асортиментом товарів для ді-джеїв і саунд-продюсерів. Наявність товара на вітринах – можливість тестування, порівняння з аналогами, можливість зробити правильный вибір на місці. Мінімізація ризиків при купівлі.

Можна розрахуватися

VISA Master-Card Maestro Приват-24

Ми в соцмережах

Дізнайтеся про акції першими

Про нас Оплата / доставка Контакти Кредит Новини Гостьова Гарантія DJ BUSINESS Акції PRODJ DISTRIBUTION Дисконтна система INFINITY Права споживачів Вакансії Бонус PRODJ Service Статті DJ-ШКОЛА Кредитна лінія PRODJ Умови кредитування (паспорт кредиту) Мапа сайту Мапа сайту загальна
Copyright 2005-2021 PRODJ.com.ua   /   Автор:
При повному або частковому використанні матеріалів сайту - посилання на PRODJ.com.ua обов'язкове.
Розробка Студія "Капуста"
Дизайн Iван Пандiкiдiс